bmw_e46 Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 jeg har tenkt på sånne autofolding speil på min e46, men jeg mangler den knappen orginalt fra bmw!! Er det noen her inne som har eller får skaffet????
TronniE46 Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 mye koster sånne speil? Blir vel dyrt med lakkering osv..
bmw_e46 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 skal prøve å finne det på koed.. speila er ikke billige.. har funnet et sett til 2400, og da er den brytern jeg er ute etter i tillegg, og den koster vel litt den åsså!!!
bmw_e46 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 jeg fant ikke den brytern på koed!! noen andre forslag her????
Aama_Racing Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 prøv hos din lokale BMW forhandler, eller kansje ringe enten koed.dk eller gs bildeler..
bmw_e46 Skrevet April 11, 2006 Forfatter Skrevet April 11, 2006 spurte hos BMW å da sa de at hvis jeg skulle ha det så måtte jeg bytte ut ledningsnettet til dette.. å da kommer kostnadssummen inn.. men hørte med en kar og han mente at de speila kan man lage en bryter til!! Stemmer det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå