jørn_318i Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 etter at bilen ble litt skeiv i fronten i vinter så har jeg endelig fått somla meg til å begynne litt på å rette ut bilen så slenger ut noen bilder av den nå så dere får se den og komme med komentarer og tips. slik så den ut før: og sånn ble den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 auu.. så ikke helt pent ut men blir sikkert bra når du er ferdig lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 koster ikke det der litt a? eller gjør du det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Ønsker deg lykke til, ser ut til att du har litt av en jobb foran deg... Godt du tar å fixer opp e30`n, er ikke for mange igjen av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 jobber på et bilverksted og har tilgang til både utstyr og fagfolk så dette burte gå ann å få gjort , ja det ser ut som det er litt jobb men har en 320 som delebil så i verstefall så bytter jeg ut hele rammevangen. er blitt glad i bilen så har ikke lyst til å la den gå på vraka så da ble det ikke no annet valg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 jobber på et bilverksted og har tilgang til både utstyr og fagfolk så dette burte gå ann å få gjort , ja det ser ut som det er litt jobb men har en 320 som delebil så i verstefall så bytter jeg ut hele rammevangen. er blitt glad i bilen så har ikke lyst til å la den gå på vraka så da ble det ikke no annet valg da Skjønner hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Oi, blir litt av en jobb det der. Håper alt går bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 da er det vell på tide med en liten oppdatering på hvordan det går. jeg har fått kappet av fronten på bilene nå for å skifte rammevangen. skal snart begynne på å sette sammen puselespillet men må få kappet litt mere på 318 og så finskjære litt så det passer sammen så håper jeg at målene blir korrekte når det skal sveises. noen som har peil på hvor jeg kan få tak i en billig frontplate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 GSbildeler har frontplate til 1700,- eller hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ville kontaktet koed.dk eller sjekket på den lokale høggern. Ville nå ha lempa ut motoren jeg, så jeg fikk bedre plass og oversikt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 hehe motoren er på vei ut for den som står i 320 skal over i 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Steike! Såg ikkje bra ut den kresjen der Ser du har fått bilen fra kvarandre og saker.. Hoksa når eg kresja med gamlebilen min og skulle rette oppigjen døra og eine sida sånn at eg fekk opp døra. Det vanskelge var ikkje å få retta det opp, men å få det fra kvarandre Lykke til med "porsjektet" iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Hartveit Karroseri i bergen har mye slikt liggende. Eg har handlet litt div karroserideler der i fra og det har sjelden vært noe å si på prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 jeje nå er det vell på tide med en bitteliten oppdatering igjen vell, siden sist så har bilen faktisk blitt kjørbar og det gjenstår egentlig bare lakkering og justering av panseret igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå