Gå til innhold

nå skal bmw`rettes ut :)

jørn_318i
 Share

Anbefalte innlegg

etter at bilen ble litt skeiv i fronten i vinter så har jeg endelig fått somla meg til å begynne litt på å rette ut bilen så slenger ut noen bilder av den nå så dere får se den og komme med komentarer og tips.

slik så den ut før:

bilde617kc.jpg

og sånn ble den :cry:

bilde131uc.jpg

dsc000043ax.jpg

dsc000069xn.jpg

hpim01071pq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber på et bilverksted og har tilgang til både utstyr og fagfolk så dette burte gå ann å få gjort , ja det ser ut som det er litt jobb men har en 320 som delebil så i verstefall så bytter jeg ut hele rammevangen. er blitt glad i bilen så har ikke lyst til å la den gå på vraka så da ble det ikke no annet valg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber på et bilverksted og har tilgang til både utstyr og fagfolk så dette burte gå ann å få gjort , ja det ser ut som det er litt jobb men har en 320 som delebil så i verstefall så bytter jeg ut hele rammevangen. er blitt glad i bilen så har ikke lyst til å la den gå på vraka så da ble det ikke no annet valg da

Skjønner hva du mener :):love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da er det vell på tide med en liten oppdatering på hvordan det går.

jeg har fått kappet av fronten på bilene nå for å skifte rammevangen.

skal snart begynne på å sette sammen puselespillet men må få kappet litt mere på 318 og så finskjære litt så det passer sammen så håper jeg at målene blir korrekte når det skal sveises.

noen som har peil på hvor jeg kan få tak i en billig frontplate?

dsc000243wa.jpg

dsc000253wa.jpg

dsc000317tx.jpg

dsc000232be.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike! Såg ikkje bra ut den kresjen der :( Ser du har fått bilen fra kvarandre og saker..

Hoksa når eg kresja med gamlebilen min og skulle rette oppigjen døra og eine sida sånn at eg fekk opp døra. Det vanskelge var ikkje å få retta det opp, men å få det fra kvarandre :P

Lykke til med "porsjektet" iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...