sammigun Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Disse ble bestilt til en 520i som jeg solgte før lyktene var kommet frem. Aldri vært montert på bil engang, kun tatt ut av plast for å bli fotografert. Jeg har ikke sett disse baklyktene på noen bil noe plass enda, så dette burde skille seg litt ut fra mengden. Baklyktene SOLGT!!!!!,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Bumper denne opp jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Er veldig populære i usa disse,ser det er et hav til salgs på ebay men har tydligvis ikke kommet til norge enda den trenden..tør jeg spørre hva du ga for de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RULLE Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 er de solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Jeg monterte et slikt sett på en E34 535i her for en god stund siden, den ble dødsrå! Enkelt og greit... Tror faktisk at han betalte en hel haug for de lyktene også, for han bestillte de via forhandler i Haugesund... Så 2 lapper for Sammys lykter er ingen upris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_POWER Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 noen som har bilde av disse lyktene på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Nå begynner det å skje ting her, mye respons på disse. Skulle gjerne sett disse på en bil selv, men eneste E34 jeg har er jo Touringen, og der passer de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Og slik ser de ut på bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Lekkert på bil! Heldig er kjøperen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 10, 2006 Forfatter Share Skrevet April 10, 2006 Ja, ikkesant? Nye eier var fornøyd da han reiste fra min garage med nye baklykter og 8.5 + 10*18 Rondell på bilen sin! Utroli hvor mye sånt har å si på utseednet av en bil...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 mye tok du for felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 10, 2006 Forfatter Share Skrevet April 10, 2006 Brukte felger som jeg selv kjøpte nye i fjor. Tjente ikke penger på dem, for å si det sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Var de som sto til 8000 lapper på auto db?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 10, 2006 Forfatter Share Skrevet April 10, 2006 Nei, fikk heldigvis noe mer for dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Hadde du blinkere også til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå