IN_ur_DREAMs Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 Bytta fanger nettopp fra original til E46 M-look fanger på bilen min. Men får den ikke helt til å passe i fester osv????? Må jeg ha egne festebranketter og stålbjelke til fangeren, eller skal det gå med de originale festene??? Please help me...
Morten318 Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 Bytta fanger nettopp fra original til E46 M-look fanger på bilen min. Men får den ikke helt til å passe i fester osv????? Må jeg ha egne festebranketter og stålbjelke til fangeren, eller skal det gå med de originale festene???Please help me... er vel med uorginale fangere må tilpasses litt for at de skal sitte.. lønner seg å gjøre det før du lakkerer den..
IN_ur_DREAMs Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 Hehe. 2 late. Står allerede på. Men skal ta den av igjen imorgen. Må kutte litt av stålbjelken osv. Fangeren spriker litt for mye.
ChrZZ Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 Billigfanger, eller? eller snakker man Rieger? (just wondering)
IN_ur_DREAMs Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 Det er sikkert biligfanger. Tviler på at det er Rieger. http://www.picfury.com/d/Ny%20fanger-1-link.html
Custom Edition Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 så ikke helt rett montert ut det der. fra Rieger følger det med egne fester hvertfall
IN_ur_DREAMs Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 Ok. Vet an isje e heilt rett montert. Må ta an av imorgen å "modde" litt. Henger jo nesten ikke på nå eingang. Men ska nok få det fiksa. Tenkte bare at folk her inne kansje hadde någen pointers.
IN_ur_DREAMs Skrevet April 6, 2006 Forfatter Skrevet April 6, 2006 Problem fixed.. Måtte kutte å pusse litt i stålbjelke og på innsida av fangeren.
Dr_S Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Hvorfor sette på sånne ting som ikke passer at all? Ta et hint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå