Mr_Man Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 har denne i modelbil, men vet ikke hviken styling det er. noen som vet? Å er det mulig å få tak i denne? på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Ekstremt M3 breddekit kanskje? Skal ikke påstå at jeg vet hva det er da men.. Har sett det på forumet her før! så går sikkert ann å få fatt i ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 har du sett at en på forumet har sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Rieger selger et kit som er veldig likt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 http://www.eyecandyracing.no Har et kit som er meget likt dette vertfall..koster 29900kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 bør ha diger motor ved slike kit og..synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 jepp. og det er andre ting jeg kan tenke meg å bruke 30 lapper på. man! det er jo bare plastikk jo:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Hehe, du ville jo vite prisen Rått kit, men bør kanskje ha litt motor også ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 ja var det jeg ville, men ville vite en litt bedre pris, he he, et sted må man jo starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå