Diesel power Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Her var vi også sterkt representert Verdens beste bil 2006World Car of the Year Awards deles ut under bilutstillingen i New York til uken. Se finalistene her. Prisen deles ut i fire klasser, og i den gjeveste klassen, "Overall Car of the Year" er det igjen tre finalister: BMW 3-serie Mazda MX-5 Porsche Cayman S I klassen "World Design of the Year" konkurrerer disse: BMW 3-Series Citroen C4 Honda Civic / Civic Hybrid (European version) I klassen "World Performance Car" kniver disse tre om heder: Audi RS4 BMW M5 Porsche Cayman S Siste klasse er miljøklassen "World Green Car": Citroen C1 1.4 Hdi (Diesel) Honda Civic Hybrid Lexus RX 400h/Toyota Harrier Hybrid Prisen deles ut på bilutstillingen i New York torsdag 13. april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 bmw med i 3 av 4 klasser var ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Siste klasse er miljøklassen "World Green Car" at BMW ikke er i denne klassen er ikke så viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Siste klasse er miljøklassen "World Green Car" at BMW ikke er i denne klassen er ikke så viktig hehe, tipper BMW gjør rent bord i alle 3 klassene, (som vanlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 BMW er noe for seg selv. Hvorfor kan ikke alle innse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 BMW er noe for seg selv. Hvorfor kan ikke alle innse det? Vet, inget annet bilmerke jeg elsker mer, fatter ikke hvordan folk ikke kan like BMW, bare skjønner det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Siste klasse er miljøklassen "World Green Car" at BMW ikke er i denne klassen er ikke så viktig Enig der.. Det er komforten, kjøreegenskapene, og en motor med stort brøl som er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 BMW er noe for seg selv. Hvorfor kan ikke alle innse det? Vet, inget annet bilmerke jeg elsker mer, fatter ikke hvordan folk ikke kan like BMW, bare skjønner det ikke! de som ikke liker Bmw er vel bare misunnelige vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hvis 3-serien e90 vinner "World Design of the Year" så er den avstemmningen kjøpt og betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hvis 3-serien e90 vinner "World Design of the Year" så er den avstemmningen kjøpt og betalt. Den prisen tipper jeg Civicen tar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Hvis 3-serien e90 vinner "World Design of the Year" så er den avstemmningen kjøpt og betalt. Nei, det synes jeg ikke. Til å begynne med var jeg skeptisk til designet, men etter hvert som jeg har begynt å se fler E90 og E91 på veien, har jeg endret mening. Lekre biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 E90 er fine bila, men har sett bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Hvis 3-serien e90 vinner "World Design of the Year" så er den avstemmningen kjøpt og betalt. Den prisen tipper jeg Civicen tar... Jeg tror også Civicen tar denne prisen . Andeledes front med den "glassgrillen" og de trekanta tåkelysa, samt liknende bakparti og de trekanta enderøra på eksosen. Men som BMW elsker så håper jeg E90 tar denne prisen. Liker den 3'ern veldig godt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Skule ikke tru det var mangen bil merker i verden når det er BMW, Honda, Citroen og Porsche som er representert som bilene i alle klassene !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 verdens peneste bil igjennom tidene er BMW E_34 bakfra, akuratt på grunn av dette pene og råe designet valgte jeg denne bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå