Bmwfanatic Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Denne bilen har det skjedd diverse med siden jeg kjøpte den.. Den var eid av en eldre mann i trysil, og det ble sagt att den kom originalt med denne stylingen.. Bilen er en 86 modell 520i og har ca 200000 på telleren.. Jeg har eid den siden 14 desember ca, og siden det har det skjedd: - Senkesett - Sotet ruter - Recaro foran (desverre litt slitte) - Nytt ratt - Hvite instrumenter - 2.3 motor fra e30 - Sperre fra m535 - 17" felger (235/45/zr17) - Hvite blinklys (noen som har til sideblink?) Er sikkert mer også, men kommer ikke på i farta.. hehe Planene videre er : - Ta litt rust, dreier seg om skjermfestet foran på ene siden, og bittelitt i fremre del av kanal.. Ikke mye - Lakkere fronten på nytt, da denne har flasset til de grader - Oppgradere understell og bremser - 3.2/3.5 liter.. Eventuelt 2.8, se an budsjettet.. - Nye spredere, da disse har sett bedre dager.. Noen som har? - Muligens skifte høyre skjerm pga bulker Bilder av bilen pr i dag Håper på tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 pen bil. litt lakk på fronten å nytt ratt så blir d bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 kan bli jævlig strøken den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Takk takk Blir nok nytt ratt ja, er momo rattnav, så skal finne noe bedre.. Får igjen masse på skatten så, da blir det saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 se der ja flasher sagt det før og sier det igjen. fint eksemplar av en e28. så du vaska bilen i snøværet idag ja. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 er det zender bak altså? jeg hadde en zenderleppe bak på min gamle på førsten som var 3delt!! og som så helt forskjellig ut Du må ta rusta da, så den er så fin etter vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Når du får lakket opp igjen fronten på den så blir det en meget strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Pent Flasher! Utrolig hva små ting gjør for helhetsinntrykket! Hvite baklamper og 17" hjalp mye! Litt usikker på om jeg evt ville ha lakkert chrommen svart.. ... men finn nå IKKE på å selg denne bilen, ihvertfall ikke før 11 juni !(Vikingskipet) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Bare litt lakk nå, så blir alt bra ...og kanskje et nytt ratt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Joda, greit om cromen hadde vært svart, men skal man lakke den, så flasser det, og da ser det jo bare helt forjævlig ut, så tror den cromen blir der jeg Svarte lister rundt frontvindu og bakvindu har jeg fra shadowline.. Det kommer muligens på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Jeg har eid den siden 14 desember ca Du er ægd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Dritlekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Du har nettopp ett eksemplar av en e28 som jeg har ett mål om å klare å få til;) Nydelig, mangler bare lakk på front fangeren så er det bra som sagt 1000 ganger tidliger inkludert av deg:-) Nydelig bil (vær stolt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Snart så jeg rødmer her.. hehe.. Sier tusen takk for kommentarer.. Den er ikke såå fin i lakken som bildene viser, men håper den blir grei da jeg får polert den.. Lakkskader her og der, samt att den er matt, typisk rød.. Men skal gjøre det beste ut av det Nå er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Pen E28.. Skulle ha hatt deg M-Contour felga på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå