steffen_sandnes Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 1 stk: evil 666 DTM potte 4 stk: ulakkerte 17" m-contour felger , felgene er sandblåst og trenger lakking, de er helt uten riper og vil fremstå som "nye" når de får lakk på seg Pris...? er åpen for bud, også skambud Frakt: kjøper betaler for frakt Bilder felger: Bilde DTM potte (ps. bilen følger ikke med ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 500.- for felgane, så hente eg de hos deg. (så sant de ikkje har kast) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 begynna å by på potta eg då -200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Er felgene rette og uten høyde/sidekast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 har aldri hatt felgene på bilen, lover ingenting men jeg tror felgene er rette og utensidekast ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skazi Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 kor mye ska du ha for felgane ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 budet er på 500 :- for felgene akkuratt nå så da må vel det bli det jeg skal ha da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 bilder av potta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Når slutter budrunden? Hva er bredde og innpress på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Å hvis jeg skulle være så heldig å få tilslaget, så er jeg ute å reiser til onsdag i neste uke, å er ikke på nett i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 bredde på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 600,- for felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 800kr for felgene Du kjenner jo meg dinn kødd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 få opp ett skikkelig bilde av potta a 250 for potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå