steffen_sandnes Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 1 stk: evil 666 DTM potte 4 stk: ulakkerte 17" m-contour felger , felgene er sandblåst og trenger lakking, de er helt uten riper og vil fremstå som "nye" når de får lakk på seg Pris...? er åpen for bud, også skambud Frakt: kjøper betaler for frakt Bilder felger: Bilde DTM potte (ps. bilen følger ikke med )
Tommy Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 500.- for felgane, så hente eg de hos deg. (så sant de ikkje har kast)
steffen_sandnes Skrevet April 7, 2006 Forfatter Skrevet April 7, 2006 har aldri hatt felgene på bilen, lover ingenting men jeg tror felgene er rette og utensidekast ja
steffen_sandnes Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 budet er på 500 :- for felgene akkuratt nå så da må vel det bli det jeg skal ha da
Kristov Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Når slutter budrunden? Hva er bredde og innpress på felgene?
Tommy Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Å hvis jeg skulle være så heldig å få tilslaget, så er jeg ute å reiser til onsdag i neste uke, å er ikke på nett i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå