SteffenM2 Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Sitat fra Moss Avis: Bmw 532IA, 99.Sølv met., sort skinn, klima,soltak,els sete,h.feste, 142.000km, bør rpøves. Grandahl bil AS. Kan aldri si jeg har hørt on 532IA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 det er nok bare en skriveleif fra avisa`s side.. det var jo ett par skrivefeil i annonsen.. skal nok være 523. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Skriveleif da veit du. Unødvendig post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Skriveleif da veit du. Unødvendig post. Hvorfor er den så unødvendig? Åssen kan jeg vite at det er skrive feil da? Og, for all del, jeg har ikke peil på motor størelser i E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 det er nok bare en skriveleif fra avisa`s side.. det var jo ett par skrivefeil i annonsen.. skal nok være 523. Okey.. Tenkte litt på det selv.. Ville bare være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Skriveleif da veit du. Unødvendig post. Hvorfor er den så unødvendig? Åssen kan jeg vite at det er skrive feil da? Og, for all del, jeg har ikke peil på motor størelser i E39.. Da er den saken grei. Legger meg flat for deg Steffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Skriveleif da veit du. Unødvendig post. Hvorfor er den så unødvendig? Åssen kan jeg vite at det er skrive feil da? Og, for all del, jeg har ikke peil på motor størelser i E39.. Hmmm... sannelig godt vi ikke har her på bimmers.no en side som denne da: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=modellguide_e39 Vi må få noen til å lage en slik side altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Skriveleif da veit du. Unødvendig post. Hvorfor er den så unødvendig? Åssen kan jeg vite at det er skrive feil da? Og, for all del, jeg har ikke peil på motor størelser i E39.. Da er den saken grei. Legger meg flat for deg Steffen. Var ikke meniga å virke forbanna liksom.. ChrZZ, Skjønte ikke helt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 SteffenM2: hvis du ser i modellguiden, så ser du at det ikke finnes noe som heter E39 532. Det var et ironisk innlegg fra min side, som bare fortalte deg at kanskje neste gang, da titte en gang i modellguiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Haha.. :redface: Jeg bør lære meg sånt.. Da vet jeg det.. Men da er det greit..Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 det er nok bare en skriveleif fra avisa`s side.. det var jo ett par skrivefeil i annonsen.. skal nok være 523. Okey.. Tenkte litt på det selv.. Ville bare være sikker Viss du ikkje har peiling på motorstørrelsa i E39, korfor tenkte du då sjølv på 523??? Unødvendig post! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 gjort er gjort og spist er spist da Hylland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Sa hjorten som gjekk øve elva og vart rein... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 hadde vært kult hvis bilen hadde m3 3.2 liter med automatkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 må vel oppdatere den bilmodel siden...6 serien er ikke der,å jeg som tenkte på å se åssen motor dem har kommet ut med lurt litt på å kjøpe meg en sånn (ja jøss) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå