Dirty Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 får vel lage en liten liste over deg jeg selger- Selger en ferdigchippet Xbox-crystal med den villeste av de ville chippene på markedet, nemlig med xecuter 3. Den er flashet med nyeste bios, og det sitter også i en 120gb harddisk. Den ble kjøpt ny rett før jul, og er knapt nok brukt. PÅ disken ligger det litt over 30 nye toppspill.(NFSU:G 2,Leisure suit larry, Burnout3, Fifa 2005, Chronicles of riddick, halo 2, Outrun 2 +++) Det ligger også endel filmer og serier på boxen, men det er fortsatt plass til så meget annet. og ikke bare det. det følger med 2 kontroller. 2 dansematter. dansemattene er evig morro! er seff spill på xboxen som hører til dansemattene. selges får rundt 1800 til 2000kr *****SOLGT******** selger også litt PS2 stach selger eyetoy! ligger forsatt i esken bare brukt noen få ganger. er med kenetic og Play 2 veldig morro nypris 850 selges får 500kr *****SOLGT******** selger også ratt og petaler til ps2/pc. de er fra logitech kjøpt får noen måneder siden! ny pris: 800 selges får 400-500kr.
bmwdude Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 hmm kansje jeg trenger en når jeg flytter til dalen Hvor gammel er denn x boksen dinn? finnes det ikke en nyere type å? va er forskjellen på demm vet du det? no deler du trenger som du vill bytte i?? har muligens noen orginale m3 skjørter som vill passe bilen dinn.. er jo ikke mere en 15 min å kjøre til meg
Dirty Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 hmm kansje jeg trenger en når jeg flytter til dalen Hvor gammel er denn x boksen dinn? finnes det ikke en nyere type å? va er forskjellen på demm vet du det? no deler du trenger som du vill bytte i?? har muligens noen orginale m3 skjørter som vill passe bilen dinn.. er jo ikke mere en 15 min å kjøre til meg dalen ?? hvorfor hehhe som det står lenger oppe kjøpt ny rettfør jul:P. ja det finnes en ny xbox 360 ( bedre grafikk etc) det som er stress med 360 er at den er dyr:P og du kan ikke chipe den, slik at du kan bruke brente spill filmer etc. tror det kun er en 20Gb hardisk i den har brukt nermer 4 k på den med dansemattene chip harddisk kontroller osv. ja det er jo ikke så veldig langt te dalen! hmm tror jeg har sakaffet m3 skjørtet. men trenger en vinge hehe
Dirty Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 når jeg tenker meg om. hadde det nok kunne jeg trenge det likavell! kom med bilde stand. vis ikke kan vi vel lage en grei deal med lakering av noe styling siden du er billakereR:P
bmwdude Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 trengte du skjørtene allikavell? mobil nummeret mitt er 90162170.. Tenkte jeg skulle flytte til dalen.. Fint det kan jo gå å hente posten om morgenen med morgenbrødet uten at naboen skal kjikke på hehe neida,, marnadal er en fin hærje plass det blir jeg å dama som flytter sammen tenker jeg...
Dirty Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 je kunne trenge de likavell Pris på de og stand? du var jo å hørte på den fine lyden i bilen min høøhø kammen er gåen ble på 5 k med kam og alle ventilløfterene nye kjipt å bruke penger på noen ingen ser heheh jeje dalen er greit nok det. bor jo i mandal æ da er bare heime i helgene! det med morranbrøet funker ikke der jeg bor hehhe
bmwdude Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 5 tusen? for jo samme motor for en billigere peng... det ene skjørtet er litt sprekt men kan fikse å orde det... kan bytte likt med x boksen,, det er jo en grei deal,, ser jo di avanter skjørter i denn pris listen..+ mine er orginale i plast ikke no copi greie.. eneste du trenger å gjøre å kjpe et par klips til noen kroner..
Dirty Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 hmm je må bare snakke med en som au eier den sånn litt heheh skal nok gå fint det! farger er de ?: sliper jeg å lakere ja men tenkte somså. er så flaut med den tikkelyden, og orker ikke noe grapsemotor der jeg må skru heletiden. så kjøpte liksågodt nytt! vurderer å selgebilen. har lyst på e30
bmwdude Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 stemmer.. er di skjørtene som stod på min e36.. jeg skal ha noen andre typer,, men di er gule.. men koster bare et par hundre å lakke demm oss en jeg kjenner Men bare sendt meg pm eller ring meg så finner vi ut av noe vet du.. E30 det har jeg å,, kjøpte meg en for noen uker siden. jeg måtte ha en litt eldre bil å,, finner ikke ber bil en det..
Dirty Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 jepp gir deg et ring vis jeg skal ha de må tenke litt på saken ^^ ja men er liksom blitt så glad i e36'n min blir nok til jeg kjøper en e30 ettervært. menduveit. kansje vi burde mekke lappen snart:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå