Morten318 Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 ka faen? hvor er dette hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 ja hvor faen er dette? tanka fullt på esso alna for 12,50,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 fylte vel for 11.40kr igår ja.. værste er at jeg ikke reagerer lenger på når litern passerer 11kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 litt seint med 1. april snar? men SaaaTAN ka billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Morten! Nå fyller du noen oljefat og sender nordover sporenstreks!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Oi, hvor er dette? Tror jeg aldri har sett så billig bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Svar oss da?? Dør av nyskjerrighet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Dette må ha vært en feil men hadde det vært her jeg hadde bodd hadde jeg kjøpt 5 fat med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 det er sikkert i lørenskog, siden det er der han kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Morten, skriv hvor dette var hen, bor i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Kanskje det er ett gammelt bile "Det VAR en fryd og fylle bensin" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Står det ikke 2006 på det justeringsklistremerket da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 satan, med den prisen der lønner det seg jo å kjøre fra overhalla (LES:Nord-Trøndelag) for å fylle opp et par kanner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 oioi, jeg bor like ved, hvor er dettttttte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå