mag82 Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 hei ijen,dårli med svar på mailen fra bs,noen som har et nummer så eg kan kontakte dei på??meina på dei har bygd bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Trenger ikke lage en ny tråd om dette,du har jo en som er bare et par dager gammel....Og dessuten er noen firma nokså trege med å svare på mail så smør deg litt med tålmodighet kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Borger på Notodden du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 M6 Bjørn har helt rett her. Det hadde faktisk vært bedre om du bumpet opp den gamle tråden din, istedenfor å lage en ny. Men du må nok smøre deg med litt tolmodighet når du venter svar på mail fra et firma. Men hva med han på den forrige tråden din da, som hadde tlf nummeret til BSen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Sjansen for at Borger svarer på mail fra den siden er ikke så stor-det er MANGE som sender mail derfra til han. Du kan få nr til han av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå