turbo_fever Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 Er det mulig og skiffte til skiver bak på e30'n uten att man må ha en ny bakstilling?? Bærebru med skiver?? Tenker jeg skal bytte på min 88 mod 318i.. Leste en plass att alle calypterene framme på e30 er like, stemmer det. Min har jo bare 12,7mm breie skiver mens den med abs har 22mm. Kan jeg bare montere 325 skiver eller er det ikke mulig. Takker på forhånd:D
Kjell Rune Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 bak må du bytte bærearmer og håndbrekk virer fremme kan du montere 325 caliptere og skiver rett på.
turbo_fever Skrevet April 6, 2006 Forfatter Skrevet April 6, 2006 ja var det jeg tenkte. Må jeg finne noen caliptere og bærebro billig da, ikke så langt unna:D Samt jeg må vel ha stabstag fremme og bak under.
turbo_fever Skrevet April 6, 2006 Forfatter Skrevet April 6, 2006 Er det mulig og bare bytte svingarmene bake?? Er jo der bremsene er.
Kjell Rune Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 ja det er det du må bytte. trenger ikke bytte traversen.
eriklepe Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 ja var det jeg tenkte. Må jeg finne noen caliptere og bærebro billig da,ikke så langt unna:D Samt jeg må vel ha stabstag fremme og bak under. skal du ha noe godkjent må du ha stabstag bak, og et tykkere foran.
turbo_fever Skrevet April 7, 2006 Forfatter Skrevet April 7, 2006 Tenkte jeg skulle ha fra bmw 325. Om det ikke går att jeg får godkjennt med en 15% effektøkning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå