hav Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Hei Har fått tilbud på Nankang dekk, lurte på om noen vet kvalitet på disse.Trenger dekk for 3 biler, størrelse 18,19 og 20. Dermed greit å vite om dekke har bra kvalitet før man kjøper dem. Har noen erfaring med disse dekkene? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Søkefunksjonen til forumet finner du i menyen til VENSTRE <--- Da finner du blant annet en annen aktiv tråd om akkurat det temaet: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20060 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Noen prøver veldig hardt å bli moderator hvertfall.. Hva med å svare på det han spør om? Nakang dekk er sånn middelmådige i grunn.. Er en del støy fra de, men ellers gode. Moderatoredit: Jeg er enig... det hjelper dessverre egentlig ikke å minne om søkefunksjonen hele tiden... selvom det i prinsippet er et saklig innlegg fra ChrZZ´s side. Svar evt. på spørsmålene eller kom med mer eller mindre fornuftige kommentarer... så får vi andre se hva vi kan gjøre for å få forumet mest mulig brukervennlig for alle parter. Her er den aktive tråden ChrZZ nevner. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20060 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 heisann! jeg kjører på nankang ultra sport ns20 dekker, 225/45/17, jeg syns ikke de støyer så veldig, men de sporer masse, og på våt veibane er det litt så som så kommer mye an på asfalten under! men jeg har enda ikke opplevd å miste kontrollen over bilen så mye at det har gått galt (man har da lært å kjøre med bakhjulstrekk) nå veit jeg ikke om disse "egenskapene" forandrer seg mye ved å gå opp til de dimensjonene du nevner, men utifra mine erfaringer så kan jeg godt anbefale Nankang, med mindre du kjører som solberg, schumi & co Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå