Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har fått tilbud på Nankang dekk, lurte på om noen vet kvalitet på disse.Trenger dekk for 3 biler, størrelse 18,19 og 20. Dermed greit å vite om dekke har bra kvalitet før man kjøper dem.

Har noen erfaring med disse dekkene?

mvh

Hav

Skrevet

Noen prøver veldig hardt å bli moderator hvertfall.. :roll:

Hva med å svare på det han spør om?

Nakang dekk er sånn middelmådige i grunn.. Er en del støy fra de, men ellers gode.

Moderatoredit: Jeg er enig... det hjelper dessverre egentlig ikke å minne om søkefunksjonen hele tiden... selvom det i prinsippet er et saklig innlegg fra ChrZZ´s side. Svar evt. på spørsmålene eller kom med mer eller mindre fornuftige kommentarer... så får vi andre se hva vi kan gjøre for å få forumet mest mulig brukervennlig for alle parter.

Her er den aktive tråden ChrZZ nevner.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20060

Skrevet

heisann! jeg kjører på nankang ultra sport ns20 dekker, 225/45/17, jeg syns ikke de støyer så veldig, men de sporer masse, og på våt veibane er det litt så som så ;)

kommer mye an på asfalten under! men jeg har enda ikke opplevd å miste kontrollen over bilen så mye at det har gått galt :D (man har da lært å kjøre med bakhjulstrekk) ;)

nå veit jeg ikke om disse "egenskapene" forandrer seg mye ved å gå opp til de dimensjonene du nevner, men utifra mine erfaringer så kan jeg godt anbefale Nankang, med mindre du kjører som solberg, schumi & co :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...