Gå til innhold

montert ryggesensor og spacere

Share

Anbefalte innlegg

synes ikke du er nødt til å ha breiere hjul jeg.

Men jeg lurer litt på hvorfor folk monterer ryggekamera? er det verdt det på en gammel e36 liksom. jeg forstår at folk velger det som ekstrautstyr i en ny bil, og hvis folk rygger mye kan det jo være greit. men vi har da rygget i alle herrens år uten. kanskje fua vil ha?

edit: litt for sein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe var faktisk jeg som fikk lyst på det etter jeg satt på med en kammerat i e39 som har det. Syns det virka så kjekt. Syns det er greit på kvelden når jeg ska rygge inn i gården og det står bil bak vaffal, på parkeringsplasser og sånn...har jo klart å rygge uten å smelle i tre år så det går nok greit uten men dette er slapt! Er ikke noe ryggekamera men bare sensor om piper! Men furen blei hvertfall letta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med spacerene kom hjula ut på sin plass ja, rett og slett.

Og ryggesensorer er jo en helt grei ting som ikke plager noen... Veldig diskre finesse det.

Men... hvis jeg hadde vært deg så ville jeg ha justert den fangeren din litt. Du har en rimelig stor hekk, og det synes da så ekstra godt at den står skeivt. Sier ikke dette for å klage, men jeg såg det med en eneste gang, og tok mye av fokuset vekk fra det jeg heller "burde" sett... Men kanskje det bare er bildet som overdriver litt også, i forhold til virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er faktisk sant det du sier, skjønner ikke hva som har skjedd der. Blei sånn etter jeg satt den på når snøen forsvant. Tror bare det er at den ikke har kommet helt 100 i sporet i skinna for den har ikke vært sånn før. Må få tatt den av en dag og få sett på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så ganske så lite skeivt egentlig, men siden bakfangeren er så stor, viser det så godt igjen...

sant det!

Kosta 300kr for vanlig sensor som bare piper, og 450 med et lite display som viser avstand på displayet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte med display men det er egentlig helt unødvendig! Det displayet passer liksom ikke inn noen steder i bilen utseenemessig så det ligger bare i hanskerommet! Var veldig lett å montere, av med bakfanger og borre hul (bor fulgte med) og dytte inn sensorene og dra leding frem! Skal på påskefeire imorra så har ikke tid til å lage noe bedre forklaring på montering nå men kan fikse noe når jeg kommer hjem igjen!

Har ikke sjekket pris andre steder nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...