Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I check kontrollen min står det "Check rearfoglights hver gang jeg starter eller stopper bilen,men tåkebaklyset virker!! Skal det være på begge sider bak eller er det en feil som må nullstilles?,for slik som jeg vet skal det kun være tåkebaklys på høyre side bak,eller?

Skrevet

Ok,men da har nok jeg et defekt tåkebaklys på venstre side jeg da,syntes da at det var litt rart at det var pæreholder til tåkebaklys på venstre sida også,men det er værtfal ikke pæra som er gåen for nå har jeg byttet side på de to bak,men fremdeles er det bare høyre side som lyser,ledningsbrudd eller noe kanskje?

Skrevet

samme som meg,lyser bare på venstre side bak..har ikke fått noen feil melding jeg da,å det er bare et lys hos meg som lyser,samme som mange andre biler..så jeg tror det skal bare lyse et,men jeg vet ikke åssen det er med e36..alle biler jeg har set har det bare lyst 1 tåke lys

Skrevet

Jeg har forhørt meg på ymse bilverksted, og de tror at det bare skal lyse på ene siden,men det må jo være en feil siden jeg får opp feilmld i check controllen,jeg synes det er rart,men jeg skal få merkeverksted til å se på det etter påske.

Skrevet
Jeg har forhørt meg på ymse bilverksted, og de tror at det bare skal lyse på ene siden,men det må jo være en feil siden jeg får opp feilmld i check controllen,jeg synes det er rart,men jeg skal få merkeverksted til å se på det etter påske.

Check controll kan ofte misslike enkelte typer lyspærer, spander 40kr i 2 nye lyspærer av annerkjent merke og prøv å bytte begge.

Skrevet

å den må vel være to pola pære siden den ene skal vere til kjøre lys å den andre skal være til tåge lys,jeg tok feil pære der tåge lyse er å da lyste tåge lampa i speede metere at jeg hadde på tåge lyse når jeg ikke hadde den på...

Skrevet

Nei,såvidt jeg vet er lyktene originale,men det kan jo være et brudd i strøm kretsen eller noe,skal først prøve og skifte pærene på begge sider,se om det blir noen forandring da,hvis ikke blir det å fram med prøvelampa og lete etter feilen på den måten,men TUSEN takk for mange ideer om hva det kan være:-)

Skrevet

Da har jeg skiftet begge tåkelys pærene bak,og jeg får fremdeles feilmeldingen,så det var ikke noen galt med pærene hvertfall.

Skrevet

Er det touring kan jeg nesten garantere deg ledningsbrudd ut til bakluken ...

Og er det ett tåkebaklys skal det være på venstre side...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...