ES Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Noen som har en link til den e30 genesisen som stod til salgs i hordaland området for noen måneder siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 ikke at det trenger være den samme..men kom en sort\lilla 325 til bydga for ca et par uker siden...regne med det var genesis styling? sykt brei bak og sikkert 11x15" bak eller noe i den duren!såg den såvidt i fart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Lurer meg på om den jeg mener er mørk grønn, uten at jeg skal si det for sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 det kan den ha vert og hehe..så bare et glimt av den! er en her som har kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Kan stemme at det er den da... Den som sto stil salgs forsvant for 1/2 uker siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Hmm, ja da var det ikke rart jeg ikke fant den igjen på autodb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 hørte noe rykter om at den kostet 40.50 lapper?? har ikke sett den for salg eg.. sto ute og skrudde på bilen..hørte en typisk bmw som lå på turtallssperra, så såg eg blårøyken kom stigende..måtte rett og slett hive meg i bilen å se hva det var hehe:) er nok denne bilen da ja.. hadde prøveskilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Hehe, ja det var vel noe sånt den stod til. Hadde stått til salgs i evigheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 dette kan vell vere den bilen ?? er ikke så mangen slike E30 'er http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... 434#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 det er vertfall 2 stk...er ikke den som går her!den er mørk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå