PålRot Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Pen bil, men bør få på noen skikkelige felger og facelift baklykter så har du en KNALL bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 har 18" og ja jeg må finne nye baklykter. kjøpte den i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 noen som vet hvor jeg finner nye baklykter tel en ok penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 fin bil, men jeg syntest bakpotta dro ned inntrykket. ble litt for rånete for en E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 ja.. men d ser kke så ille ut når den står på.. kommer bare veldig godt fram på d bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 ser bedre ut hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 syns den var sikkelig fin. har du noe data på den? pris osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 takker d er en 96. 520I med manuell gir. jeg skal legge ut mer bilder over helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 misunner deg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 er meget fornøyd me den d er en sjikkeli KJØREMASKIN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Gratulerer så mye! Har hatt en tilsvarende selv, god bil! Ser ut som en flott bil, men er enig med R Andersen, den potta så ikke bra ut på den bilen....burde i det minste felle den inn i bakfangeren hvis det lar seg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Dette er den som stod på Statssalg ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Den så veldig pen ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Veldig fin bil... Synest det var kult med den potta eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå