rohose Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 I min BMW integrerte tlf får jeg bare beskjed om å sjekke Sim kort når jeg setter i Sim kortet,noen som har hatt samme problemet,?evt hva koster det å få det fikset?
Sagen Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 I min BMW integrerte tlf får jeg bare beskjed om å sjekke Sim kort når jeg setter i Sim kortet,noen som har hatt samme problemet,?evt hva koster det å få det fikset? Hadde akkurat samme problemet på min e39. Problemet ligger i selve simkort-leseren. Den er av "gammel" type, og klarer derfor bare å lese gamle type simkort. Løsningen for meg, ble å gå innom til en mobil-butikk og høre om de hadde gamle simkort. Selv har jeg Trilling-sim, men man får jo Tvilling-sim også. Koster ikke noe mer med disse gamle, enn nye, men det begynner å bli færre og færre av dem nå... Lykke til i jakten!
Bjørn 320 Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Har samme problem med min, som Silverback seier er det pga. at sim-kortet er av feil type.
rohose Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 Tusen takk for svarene,skal dra på SIM kort jakt etter helga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå