gosh Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Selger deler som aldri har blitt brukt: (OBS, passer kun til 316i) 1stk Kam Puchere Registerreim Vippearmer Nypris 6000kr , selger det nå for 4000kr , kvittering kan du få med, så du kan se at det stemmer, siden jeg akkurat har kjøpt delene. PS , aldri brukt , kun bare satt inn og prøvd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hsolhaug Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 hmm,tar jeg ikke mye feil her, så mener jeg at når du allerede har prøvd delene så har di tilpasset seg din motor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 ja enig det, det er nytt vis det ligger i forseilingen. vil jeg da si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas.B Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Vil det være skadelig hvis det allerede er tilpasset hans motor? Er på utkikk etter akkurat de delene og 4000 er en grei pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå