TEM Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Bytta bremse klosser bak på min e46 for noen dager siden,å siden da har varsel lampa for slitte klosser lyst. Må jeg få nullstilt eller er det noe feil en plass Noen tips
TrondK Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Kan være bremseklossene foran som er slitt. Så vidt jeg vet, skal det ikke være nødvendig å nullstille noe...
TEM Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 De foran er ikke slitt,vært bytta tidligere. Men bytta alt bak ja.
kilronan Skrevet April 9, 2006 Skrevet April 9, 2006 Da jeg byttet klosser, skiver og slitasjevarslere på min e46 sedan så slo ikke varsellampa seg av før 3-4 dager senere. Aner ikke hvorfor, men det var det som skjedde.
rohose Skrevet April 9, 2006 Skrevet April 9, 2006 Ofte kan det ta noen dager før den slår seg av,sånn er det bare sa de på BMW verkstedet
Rogeren Skrevet April 9, 2006 Skrevet April 9, 2006 Du kan og ta av batteriet i 5 min, så skal den slukke...
skywalk3r Skrevet April 9, 2006 Skrevet April 9, 2006 samme problemet hadde jeg og når jeg skiftet bremser foran på en E46 Ci. da kobla jeg og ut batteriet og da var det bra igjen! Mvh Stian S
TEM Skrevet April 9, 2006 Forfatter Skrevet April 9, 2006 Har vært ute å prøvd å kobla fra batteriet no,men lampa lyser fortsat Noen andre forslag da
TEM Skrevet April 9, 2006 Forfatter Skrevet April 9, 2006 Det funka læll Skule ut å kjøre tidliger å da slo den seg av. Måtte bare gå seg til litt kansje. takk for tips folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå