MeSs Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Har veldig lyst på M-Tech 2 rattet, men min E28 ble produsert 85/06, lurer derfor på forskjellen på etter 85/09 og før?? Mtech 2 passer iallfall etter 85/09.. Står litt her og, skjønner ikke så mye svensk http://www.e28.se/forum/viewtopic.php?id=1255
Teekay1983 Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Kan ikkje gji deg noko nøyaktig beskivelse av forskjellen, men eg bytta i hvertfall heile rattstamma for å få m-tech ratt på min 84 modell. Fekk ikkje rattet i lås på den gamle rattstamma.
MeSs Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 tok det lang tid? Vanskelig?? Det mtec 2 rattet er noe av det råeste rattet av bmw, og det SKAL inn i bilen min
Teekay1983 Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Nei, eit par timer så burde jobben være i boks. Vanskelig var det vel heller ikkje. Var bare veldig trangt å komme til alle skruene. Den nye rattstammen vil sikkert ikkje pass 100%, var noen hull som ikkje passet overens slik eg ikkje fikk in eit par boltar. Men rattstamma sitter godt fast likevel.
MeSs Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 Skifta du hele?? fra forstillinga og opp liksom? er ikke rattstammen delt??
Teekay1983 Skrevet April 8, 2006 Skrevet April 8, 2006 Jo lurer på om den ikkje er delt. Eg skifta bare den delen som er inne i bilen under dashbordet. Og det var nettopp der komplikasjonen oppstod, fordi den delen som er inne i bilen ikkje passer hundre prosent med den stamma som går til forstillinga, dersom du ikkje bytter den også. Men stamma sitter som støpt med meg sjølv etter 10 månedar sjølv om den ikkje er festa skikkelig.
MeSs Skrevet April 8, 2006 Forfatter Skrevet April 8, 2006 Hehe, ok virker litt utrygt men! Må vel testes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå