Svensson Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Har akkurat vært ute og knipsa noen bilder av min øyesten. Og tenkte jeg skulle se hva dere hadde og si om den Bare kritiser det dere ikke liker. Nå er jeg ikke noen fotograf så bildene er ikke perfekte. Satte i nye pærer og la inn alu.folie for å reflektere lyset bedre. Ganske harry, men beholder nattsynet sier jeg til meg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Kjempe pen bil Fete felger, er det 18"? Har du noen bilder av bilen rett bakfra? Ser ikke bakfangern så godt på de bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Så bra ut den, persolig så liker jeg ikke at bakfangeren blir så lav.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Takk Er 18" ja, skulle ha 19",men tok lang tid å få de og kosta for mye for min lille lommebok. Rompa mi, æ e så glad i rompa mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Fin den der. hvordan front har du og hvor har du kjøpt den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 syns bilen var sinsykt pen. skal jeg være sinsykt kritisk så syns jeg sotinga var litt for mørk også er det jo et lite minus at det er 2 dører for mye. hehe... Men missforstå meg rett. nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Har kjøpt den hos superstyling.no og den heter noe så fint som Rieger spoilerleppe GTR. Er litt mørk ja, men jeg liker det jeg kanskje jeg kan sveise igjen dørene bak..hehe...får jo 2 mindre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Pen BMW du har! Men jeg ville heller hatt Breyton felgene på bilen i avataren din . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Pen bil dette her! hvor mye er den senket? er hekken og fra rieger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Takker den er senket 60/40, men den er litt høy foran og litt for lav bak syns jeg.. Alt er fra rieger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Mulig du ikke er en perfekt fotograf, men du har en perfekt bil.. Nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Hvilket merke er senkesette t? kun fjører eller dempere og..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Takk takk Senkesettet er fra Fk og er både fjører og dempere. Er veldig fornøyd med det. Utgjorde veldig mye faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Var ikke mye feil der. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 Takker og bukker for masse ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå