ErikS Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 I går fikk jeg hentet den nye bilen min. En 1997 520. Bilen er kjempe topp. Tenkte jeg bare skulle slenge ut noen bileder av den her. Å er så fornøyd Er veldig positivt overrasket over alt utstyret bilen har. Har alt bortsett fra aut. (en fordel ) og el. seter. Vidunderlig å kjøre. PS: Det er vinterfelger som sitter på. Sommerfelgene ankommer rett over påske. Dette blir den beste påsken ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 grattis! virkelig pen bil... tviler ikke på at du kommer til å ha en bra påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Strøken bil Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Hehe. Å gå fra en 316 til dette, må jo være konge Grattis med meget meget fin bil! Tør jeg spørre hvor mye den kom på, eller i området rundt prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Hehe. Å gå fra en 316 til dette, må jo være konge Grattis med meget meget fin bil! Tør jeg spørre hvor mye den kom på, eller i området rundt prisen? Kjempe overgang Jeg endte vel opp på 113 000 (inkl omreg) Fikk da prutet den ned ca 35 000(!) (Det lønner seg å være ex. nabo med Nils Tronrud (Tronrud Bil) Tror det var et godt kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Gratulerer med pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Høres ut som velbrukte penger ihvertfall! Håper du beholder den en stund og slikt. Andre folk her (noen ihvertfall) bytter jo bil som om det var undertøy Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Passerer snart 230' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå