Aama_Racing Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 denne var pervers!! http://cgi.ebay.de/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4627403382&category=38695 hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Minner meg litt på noe, i stad.. kom det kar inn på verkstede, spørte om vi drev med bmw, og ombygging osv.. så begynte han å prate om bilen sin, vis ikke jeg tar feil, var det en b7, som skulle få 3.8m5 blokk, turbo, og opp mot 850hk! Ble helt gørr i huet når jeg hørte det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Åh gud bedre den var RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 De tar vel ut 850 hk glatt av den S38B38 blokka med turbo da! Men E21 med denne motoren i hørtes nokså brutalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Liten korreksjon....det er 3,6l det er snakk om her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Jeg har hatt en slik motor i min for 4-5 år siden. Fungerer bra,men blir veldig framtung. Jeg likte ikke baklyktene på denne,men ellers var den ok. Tøff bredding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Rå bil, men er enig med Propan at de baklyktene skulle ha holdt seg der dem hører hjemme, på en E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 fanntastisk fin bil. synest baklyktene var pene på e21 jeg, men de pottene hørte ikke hjemme der spør du meg. :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå