Gå til innhold

Justere høyden kun på fjernlysene


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en E39 523iA med xenon.. Jeg synes fjernlysene mine er alt for lave..

Det er 2 justeringsskruer på hver lykt. den ytterste justerer horisontalt og den innerste justerer høyden (PÅ BÅDE FJERN OG NÆR!!!!!)

Kan ikke justere lysene no høyere nå for da blender jeg motgående trafikk med nærlysene.. Og jeg synes fortsatt at fjernlysene er veldig lave i forhold til nærlysene!

Går det an på noen måte å justere høyden på fjernlysene uavhengig av høyden på nærlysene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er automatisk høyderegulering av xenonlysene ja.. får justert høyden (eller "grunninnstillingen av høyden") og sånt med skruer på lyktene og, men ikke separat fjernlys og nærlys....

jeg vil ha fjernlysene justert litt høyere i forhold til nærlys.. Kan ikke justere høyere for da blender jeg motgående med nærlysene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hmm.. rart.. de er ikke optimalt innstilt i mine øyne hvertfall.. og tro meg.. jeg har prøv meg frem mye! :)

Har montert xenon i fjernlysene også og da kunne jeg tenke meg litt høyere fjernlys ser du i og med at de nye fjernlysene lyser opp helt sinnsykt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde såpass nye biler med automatisk justering av lyktene skulle vende hele lykta opp når fjernlyset slås på, slik at man får best mulig lys.

Hmm, har nå fungert slik på en del biler jeg har kontrollert, Volvo bl.a

Ikke sikker på om det er slik på Bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde såpass nye biler med automatisk justering av lyktene skulle vende hele lykta opp når fjernlyset slås på, slik at man får best mulig lys.

Hmm, har nå fungert slik på en del biler jeg har kontrollert, Volvo bl.a

Ikke sikker på om det er slik på Bmw.

Hmm ja det burde vært sånn.. men er ikke sånn på min BMW hvertfall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...