Aama_Racing Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 har det meste, bakdører til 4dørs, høyredør til 2 dørs, skjermer, fangere, bagasjelokk, 2 panser, frontrute, bakrute, 14" felger, 323 understell osv, kom med bud!! må bort!! kontakt meg på pm! sjekker oftere den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Har du bære armer bake til 323 med skive bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 bump!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Har ikke svingarmer bak med skiver caliptere og håndbrekkvaier?? Stabstagene fremme og bake under + skiver og calipter fremme?? Sku hatt for nå sånnt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Hvor mye skulle du hatt for skiver caliptere og klosser fremme. Pluss stabstagene framme og bake om du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 hvilken felger er dette? orginale bbs felgene? isåfall.. gi meg et tilbud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aavar Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hvor bor du? Jeg er interresert i å kjøpe en av felgene dine hvis det er de orginale bbs-felgene. Er interresert i å kjøpe hele settet også hvis prisen er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 har du bilder av dørene til den 2 dørs'n, og bagasjelokket?finnes det nøkler til de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hvordan er tilstanden på hjulbuene/skjermene foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå