Gå til innhold

Hjelp til montering av angeleyes


320it
 Share

Anbefalte innlegg

har ingen tegning nei.

men det er altså den vanlige kontakten med strøm til nær/fjern/parklys + jord.

også kommer det to ledninger ut fra hver av ringene + blinklyset (er en diode til blinklys også)

hvor skal jeg koble på de ledningene?

det er jo bare en ledning til parklysene, og det er den i den pluggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være kontakter i lyktene som samsvarer med ledningen. Det var det på min. Ser at du har andre type lykter, spesielt når du skal koble blinklys også. Det kan ikke være sånn som at det ene blinklyset styrer det andre? Da må du bare plugge til på ene siden. Uansett må du koble den røde pluggen (tror jeg det var) på enden av ledningen til pluss-polen i motorrommet for å få lys til ringene.

På disse lyktene ER ringene parklys, så da sier det seg selv at du må koble om. Men noen med xenon slipper dette, uten at jeg vet hvorfor.

Du får bare prøve deg fram, eventuelt kontakte verksted eller firma som solgte deg lyktene. Men skal jo være med bruksanvisning. Lykke til med påskenøtta :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruksanvisninga var det lite hjelp i for å si det sånn.

står bare at jeg skal koble den sorte ledninga til minus pol på parklys/blinklys.

er det 12volt på parklys?

hva skjer om jeg kobler den røde ledninga rett på pluss polen i motorrommet?

uten å koble minus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må koble begge for at strømmen skal nå fram. Jeg hadde to kontakter i hver lykt og to kontakter på hver side av ledningen som skulle i lyktene, i tillegg til jord og den røde pluss. Har du et annet oppsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i de orginale lyktene var det bare den store pluggen, pluss den til høydejustering.

i disse stikker det altså ut seks ledninger ekstra, uten noen plugg.

har sett at det er en plugg til nær og en til fjern i noen e36'er.

hva f... menes med at jeg skal koble den sorte ledninga til minuspol på parklys?

det er jo bare en ledning som går inn i lykta til parklysene.

hvor skal liksom pluss da?

og må jeg klippe av ledninga til parklys og bruke sukkerbit får å koble på eller?

hørtes jævla tungvint ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...