Gå til innhold

Problemer med senking (Fk coilovers)


snurresprett
 Share

Anbefalte innlegg

har nå montert fremme, og da oppsto det noen små problem..

standard dekk passer ikke på, 18" (225/40-18) går så vidt på med tanke på klaring til "demperen/fjøra" slik det er nå, snakk om mm så må til med spacere for at det ska gå klar ved alle høgder, men da får eg vel ikke godkjent senkesettet?

på fult rattuslag tar 18" i innerskjermen (gjor det før også) vil dette bli bedre når eg bruker spacere?

er det dumt å ta vekk innerskjermene?? blir det bedre plass da??

til slutt hvor får eg kjøpt skikklige spacere og bolter til en pris som er til å leve med?

/// gjikk litt fort, snakk om e36 325 91 mod..

ET finner ikke eg på felgene (står ingenting på de), er snakk om noen alpina kopifelger, men etter det eg har funnet ut så er de mest troli et sted mellom ET40-42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har/hadde samme coilovers som deg.. men 18"x9" med innpress 35.. mine tok også borti, og spacet ut 6mm til.. dette vil ikke bli godkjent nei, derfor satte jeg på de gamle felgene uten spacere under godkjenningen av senkesettet.. Etter spaceingen tok felgene fortsatt borti innerskjermen.. men spørs hvor breie felgene dine er da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, men da var eg ute å justerete det helt til topps, og da gjikk standard sommerdekk på.. Så da blir det å godkjenne det med de felgene, og slenge på 18" med spacere etter godkjenningen:)

felgene er 8" brede så da burde det vel holde å space de ut 10mm? noen som vet om hvor eg kan kjøpe skikklige spacer'e?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, ble akkuratt ferdig med å montere mitt fk highsport sett idag. Har den nesten på det laveste(1.5cm igjen med gjenger) og har null problem med hverken subbing eller ta nedi(selv med 4voksne i bilen:D) Så over påske skal den slippen heeelt ned;)

Edit: Har forøvrig BBS RX 8.5*18 med 235-40-18 ET10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...