Gå til innhold

3 " eksosanlegg på e30


sh0rty^
 Share

Anbefalte innlegg

Har en kompis som har det og den bilen er senka (mulig den har mtech så den er litt lavere) og den ble altfor lav under med 3"toms heler veien. subber jo bare den ser spor i veien, er ganske irriterende.

Fin bromle lyd da :) er en 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står 3" hele veien på min 323tic.

har irritert meg en stund pga dette! er usikker på hvor mye den er senket (coilovers), men den er fornuftig senket hehe..tipper rundt 40 fremme! å det tar rimelig lett nedi bakken, i forhold til hvor høy bilen er vertfall! du får nok plass til 3", men ta deg god tid så du får lagt alle rørene tett inntil karosseriet! feilen på mitt er at DP stikker litt for lavt, før det fortsetter bakover!

lyden derimot er det ikke noe å si på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står 3" hele veien på min 323tic.

har irritert meg en stund pga dette! er usikker på hvor mye den er senket (coilovers), men den er fornuftig senket hehe..tipper rundt 40 fremme! å det tar rimelig lett nedi bakken, i forhold til hvor høy bilen er vertfall! du får nok plass til 3", men ta deg god tid så du får lagt alle rørene tett inntil karosseriet! feilen på mitt er at DP stikker litt for lavt, før det fortsetter bakover!

lyden derimot er det ikke noe å si på :)

Nice :D Håper på litt grom lyd. Jeg går ut i fra at du har strake rør fra dp og til bakre potte? ossen type potte og endestuss er det du har brukt?

Lurte litt på en dtm stuss, men usikker på potte :?

Forresten, hvor fikk du tak i coilovers til e30? er det av typen D2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står 3" hele veien på min 323tic.

har irritert meg en stund pga dette! er usikker på hvor mye den er senket (coilovers), men den er fornuftig senket hehe..tipper rundt 40 fremme! å det tar rimelig lett nedi bakken, i forhold til hvor høy bilen er vertfall! du får nok plass til 3", men ta deg god tid så du får lagt alle rørene tett inntil karosseriet! feilen på mitt er at DP stikker litt for lavt, før det fortsetter bakover!

lyden derimot er det ikke noe å si på :)

Nice :D Håper på litt grom lyd. Jeg går ut i fra at du har strake rør fra dp og til bakre potte? ossen type potte og endestuss er det du har brukt?

Lurte litt på en dtm stuss, men usikker på potte :?

Forresten, hvor fikk du tak i coilovers til e30? er det av typen D2?

på bilen min er det nybygd eksos av forrige eier, det er simons potter til min store fortvilelse!!!!eg HATER simons hehe.. beholder eg bilen blir dette forbedret med tiden. den har to potter nå,og det brummer greitt!har en stor endestuss. usikker på dim!

er jo en god ide som her nevnes å få presset rørene "flate" på de laveste punkta vertfall!

anngående understellet har eg vel ordlagt meg litt feil! er FK justerbart fremme og bak. men er jo kun fremme det er coilovers! bak står det hver for seg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...