Mirakulix Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Hei. Holder på å skal anskaffe meg bil ifra Mo i Rana nå. det er en Bmw 320 91mod. Eieren er en Raymond Pedersen. Noen som vet noe om denne karen? Har holdt på i 4dager nå, å skal få avtalt hvor/når jeg kan få se på bilen og ev. ta den med meg sørover. Virker ikke mye interisert i å selge bilen, når han så godt som ikke svarer på anropene eller meldingene jeg sender. usaklig fyr. Får mest lyst å gi faen i hele bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 høres ut som det er best å gi fan i den bilen ja! Når det blir sånn er det ofte at det er feil som han må rette opp og angrer seg. Det verste jeg vet er folk som ikke sier ifra visst de ikke kan komme til avtalt tid og lignende. Og så nært som du er så er det jo bare å kjøre seg en tur visst du vet adressen( :les sjekk tlf ) Er jo ikke lange betan å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Har sett flere fra Mo her uten at jeg i farta husker hvem. Høres ut som en useriøs fyr ja, men han kan jo bare være på påskeferie og er utilgjengelig på tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Nei, han er nok på Mo ja.. svarer ikke på meldingene og slår på opptatt nå når jeg ringer. jaja. Nå har jeg driti i bilen. Om bilen er like fucked som selgeren så er det ikke noe å satse på.. Kjipt, jeg som var keen på ny bil i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 må vær tolmodig når man kjøper bil..så blir man ordentlig fornøyd til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Jeg kjenner til fyren. Han er mest sannsynlig drita full i sverige i hele påsken. Vent til etter påske så får du nok tak i han. Bilen vet jeg ikke så mye om, men den er ganske hardt kjørt. Men ikke vet jeg, kan sikkert ta en titt på bilen for deg hvis det er av interesse.??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå