Endre87 Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Hva skal du ha for Fronten på bilen, den med grøftlysene? Og hvordan er støtfangerne på bilen? Holder på å bytter ut all cromen på min 86 modell sju . Og hva skal du ha for det jeg sa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 I hvilken stand er motoren? Tikker den? Mulig å få testet motoren før man kjøper? Mye skal du eventuelt ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 har du grøftelys som fungerer? har du 1 orginal bbs felg som følger med bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 hvilke farge er det på dørtrekkene dine? evt bilde av interiøret ditt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 ix Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Såg no at d var en 1.8i motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aavar Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg er også interresert i en BBS-Felg (eventuelt et helt sett hvis prisen er ok) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Har du Førerdør med lås og nøkkel og bagasjelokk med lås og nøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hei! Har du grøftelys? trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå