Kenneth BMW Skrevet April 11, 2006 Skrevet April 11, 2006 Hei Jeg har inne et parti av denne babysitteren Jeg har testet den og den inponerte meg For dere som har småe barn her eller snart blir pappa, kontakt meg så fikser vi litt god pris til dere
Kenneth BMW Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 Heisan Dere som bestiller denne får den til 1295.- Løp å kjøp
ØyvindB Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 Jeg vil iallefall anbefale alle som skal kjøpe en liknende inrettning å sjekke at den har kamera som faktisk kan brukes når lyset er av.. JEg kjøpte en slik kamerasak, og den viser skikkelig godt bilde om dagen når barnet ikke er i senga. Og stummende mørke om natta. Den du skal selge skal ha IR kamera, og det er nok good shit..
Kenneth BMW Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 Denne har infrarødt lys og jeg har testet den i mørket .. den fungere Hehe prøvde den under dyne til sambo
Kjell Rune Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 er det farge bilde og eller?? ser slik ut på reklamen liksom, men erjo mange som bare har sort hvitt.
Kenneth BMW Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 Ja det er fargebilde, men når lyset er av på barnerommet er det sort/hvitt selfølgelig Infrarødt vet du
mali Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 HeiJeg har inne et parti av denne babysitteren 1. Sender den også lyd? 2. Er det batteri på begge enhetene, eller må den ene enheten være tilkoblet strøm? Mali
Kenneth BMW Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 Ja den sender lyd, det er klart. Du kan bruke batteri eller vanelig 220V Det følger med alt som du trenger, men ikke batteri. Kabel for å koble til tv'en er også med
mali Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 Vet du også hvor lenge batteriene varer? Og kan man slå av tv'en og bare ha lyd? (kommer sikkert flere spm etter jeg har pratet med kona ) mali
Kenneth BMW Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 Vet du også hvor lenge batteriene varer?Og kan man slå av tv'en og bare ha lyd? (kommer sikkert flere spm etter jeg har pratet med kona ) mali Ja du kan bare ha lyd på, eller bilde. Jeg vil anbefale og bruke adapteren for å ha strøm så det holder. Batteriene holder i ca 90 min uten IR, så den trekker litt strøm. Den er jo liten og nett så du får ikke plass til så mange batteri Som regel har du jo kontakter på barnerommet og da trenger du ikke bekymre deg for at du går fri for strømm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå