Jonte Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 Hei folkens! Jeg er ikke så mye innom her, og derfor vil det være lettere om dere tar kontakt via PM.. Jeg kan prøve å legge ut priser på det som selges mest av, så dere slipper å spørre så mye.. - M-tech Girkule med lys inkl. ledningsnett - 850,- - Nøkkelringer - 200,- - M Oljelokk - 100,-
Dr_S Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Dette kan vel alle her skaffe selv via samme sted, Ebay
Jonte Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Skrevet Mai 21, 2006 Dette kan vel alle her skaffe selv via samme sted, Ebay Mange kan skaffe det dem vil, eBay eller andre salgssteder..
Dr_S Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Ja, men mener at man kanskje får varene litt fortere om man bestiller selv hvis man bor f.eks i Oslo. Hvis ikke må delene først opp til Narvik, så ned igjen
Jonte Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Skrevet Mai 30, 2006 Ja, men mener at man kanskje får varene litt fortere om man bestiller selv hvis man bor f.eks i Oslo. Hvis ikke må delene først opp til Narvik, så ned igjen Du har alltid så mye saklig å komme, hvorfor ikke bry deg om deg selv istedet for å bry deg om hva alle andre gjør? Sender inn bestilling i løpet av uka, om noen skal ha noe, si ifra
Gjest Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Denne karen? http://stores.ebay.com/AutoTuningOnline Kan du ordne lavere priser om du gjør en større bestilling?
Jonte Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 Deler til de som har bestilt er kommet og sendes ut så fort jeg får adressene.. To deler som er bestilt blei ikke betalt av vedkommende, så de selges..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå