Gå til innhold

Trenger hjelp til felgvalg på en E46


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

hiver meg på her jeg! Kjøpte forrige helg en Sølvgrå E46 320 coupe. Ser i Tyske Fahrzeugbrief at den har vært godkjent med 225 35-18 med 8J X 18 ET 47 felg og 255 35-18 med 8,5J X 18 ET 50 felg bak.noen som har noen formeninger om denne kombinasjonen? Burde det vært 9" felg bak kanskje. Blir det et helvete å kjøre med på norske sporete veier? Siden dette har vært godkjent i tyskland burde det vel ikke være noe problem med subbing her.

Til slutt: er det noen som har noen gode forslag til felger i denne dimmensjonen? er ute etter noen med litt kant på. helst høyglanspolert kant og vanlig søvfarget lakk på resten av felger. er ikke glad i kromma felger! Prisen bør ikke komme over 17 000 veiledende pris med dekk og felg (nå skal det sies at jeg ikke er veldig inn i priser når det gjelder dette). Er det kanskje noen som har bilder??:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg takker for alle tips . sinnsykt mye bra felger ute å går her ass. vanskelige valg.

jeg har falt mest for denne her:

http://img238.imageshack.us/img238/3816/pict04663fn.jpg

Hva er deres mening om denne felgen i 18" på min svarte E46??

Har disse felgene selv i 18" på min svarte e46... synes uten tvil det er de fineste felgene til e46.. helt klart mitt førstevalg iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...