Gå til innhold

Felger til E30 M3!


Øystein E30 M3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Nokk en gang er det tid for kjøp av nye felger,og det blir bare vanskligere å vanskligere for hver bil jeg kjøpe felger til!

Det var TSW Kyalami som sto øvest på ønskelisten men de kommer ikke til norge før midten av juni (litt lenge til:)

Noen som har en meining om disse tar seg bra ut på en svart E30 M3: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4016.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir 8,5x18 med 225/40! Billig med felgpakker hos GS for tiden:)

Du bør gå for 225/35 da 40 profil blir for stort.

enig, jeg prøvde først med 225/40 på min, men det gikk dårlig.. 225/35 er dimensjonen du bør bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

225/35 ja!! Takker for tipset:) Og til deg som lurte på hva jeg måtte gi for de felgene hos GS så var det ikke så billig som jeg trodde!! De reklamerte for en del felger i motorbørsen men prisen var feil,det skulle stå eks. mva men sto inkl. mva!! Så prisen ble 11600 ikke 9300 som jeg trodde!!:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 235/45-17 for stort på E30 M3 også? Ser det er noen som har det bak men da har de 215 framme!! Har sett på noen brukte BBS felger og der er det 235/45 på alle 4:/ Var fa.. ikke enkelt å finne felger når en må tenke økonomisk hele tiden:) Er i militære...ikke noe å bli rik av:( Så vist noen vet om felger lit salgs så send gjerne en pm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører med 235/45 og 215/45, men det mest riktige ville vært å ha 235/40 og 215/40 (evt 245/35 bak). jeg har 8" felg foran og bak. det subber litt i hjulbuen pga den høye profilen på dekkene når jeg svinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...