Gå til innhold

Felgventiler problem!


Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Jauda, da har eg kjørt rundt på mine 19" felger noen dager, også PANG! ryker den ene luftventilen, skrur av dekket og stikker på nærmeste dekksjappe. Joda, dette ska vi ordne sier dei, men så viser det seg at det er en meget spesiell ventil, en slags lastebil vinkel ventil. Og dette har dei ikkje, sjekka rundt på samtlige sjapper i to mils omkrets, men neida!

Har forresten holdt på med dette noen dager, men idag så ringte eg til Sharif```s ... ja, kom faktisk igjennom etter 200oppringiner, Dei er forøvrig impotør av denne vidunder ventilen/felgane

og etter mykje klabb og babb, så sku dei sende ventil til meg

300KR!!!!! pina deg!

Noen som har sånn ventil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kan du ikke ha en vanlig ventil? har du et nærbilde av felgen din?

Du skal ikke se bort ifra at det er en annen dimensjon på hullet der ventilen skal stå og evt så kan jo også ventilen stå på en spesiell plass, hvor den trenger å ha en spesiell vinken for å gå ann å fylle luft på.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke se bort ifra at det er en annen dimensjon på hullet der ventilen skal stå og evt så kan jo også ventilen stå på en spesiell plass, hvor den trenger å ha en spesiell vinken for å gå ann å fylle luft på.. :?

en annen dimensjon har jeg aldri vært borti, og jeg legger om en del dekk, men jeg er klar over at den kan være montert på en spesiell plass. derfor jeg ba om bilde. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...