rayman85 Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Har ikkje den 4 tilkoblingpunkt mon tro.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? No er minus og jord samme ting då men Eg veit ikkje, men vil tru det er felles minus, ein til varme og ein til kvar veg du kan snu spegelen (4). Men som sagt er dette berre noko eg trur...veit ikkje sikkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovex Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? No er minus og jord samme ting då men Eg veit ikkje, men vil tru det er felles minus, ein til varme og ein til kvar veg du kan snu spegelen (4). Men som sagt er dette berre noko eg trur...veit ikkje sikkert. ...eg veit heller ikkje, men på E46 så er det som beskrevet over.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? No er minus og jord samme ting då men Eg veit ikkje, men vil tru det er felles minus, ein til varme og ein til kvar veg du kan snu spegelen (4). Men som sagt er dette berre noko eg trur...veit ikkje sikkert. ja seff er det det, men er nå vel 3 kabler eller`? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? No er minus og jord samme ting då men Eg veit ikkje, men vil tru det er felles minus, ein til varme og ein til kvar veg du kan snu spegelen (4). Men som sagt er dette berre noko eg trur...veit ikkje sikkert. ja seff er det det, men er nå vel 3 kabler eller`? må ikke nødvendigvis være det samme da, 2 eller 3 faser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? pluss og minus OG jord? nå har jeg gått glipp av noe har tror jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts