320it Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Hvilke høytalere er det i taket i touringen? er det de vanlige kjipe 10cm? er det plass til noe større der uten de store modifikasjonene? kjøpe rammer til noe større eller noe...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Er ikke sikker Hva har du fremme av høyttalere? Og du kan jo få plass til noe større i bakdørene.. Det er ikke bra lydmessig til å ha noe helt bake der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 er 13cm framme. greit nok å sette i dørene, men vil det skal se bra/orginalt ut. Og tenker da på å få noe som gir litt bass der baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Ja skal du ha bass så anbefaler jeg en subwoffer. Lag deg en liten kasse med en 10" så blir den ikke så stor hvis du vil ha plassen som er der til andre ting. Eller en 8" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 noen som har testa denne? http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=9192&taxonomy_id=430-467 noe å satse på for en som ikke vil tape plass? hvor kan jeg gjøre av den? under sete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 eller andre forslag til å få en skjult sub.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Det er ikke noe jeg ville satset på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 why? trenger ikke noe til å blåse ut rutene med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Nei jeg trur ikke du blåser så mye med den, og så syns jeg den er dyr. men er det godt nåkk for deg så er det godt nåkk for deg Se om du finner den billig på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 om jeg skal ha noe annet må jeg punge ut til forsterker også. så sparer jo noen kroner der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Tja se pådenne Forsterkeren Ogdenne subwooferen Her får du bra lyd til meget bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 hvor gjør jeg da av suben uten å miste bagageplass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Den tar ikke store plassen men det er jo opp til deg hvor du plaserer den og hvilken kasse du bygger Jeg vet ikke akkurat hvordan det ser ut i din bil, og hvorfor du absolutt ikke skal bruke noe av plassen bake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Skjul den i resverve hjuls brønnen.. Der er det god plass hvis du kviter deg med reserve hjulet... ehm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå