NSS Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Synes dere? Tror jeg må senke bilen foran... Rart at den er så høy standard :/ De sitter som faen og bilen er DRIT mye bedre å kjøre enn med de gamle 195/65-15 som satt på før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Borbet A er tidsriktig for e34, men kanskje ikke akkurat det hotteste på felgfronten, men alt er bedre enn standardfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Ble veldig fornøyd med hvor godt de passet på bilen Og minst like fornøyd med den fine prisen jeg fikk de for Synes de var hotte jeg... Liker ikke så godt sånne nye blanke krom felger med alt mulig jall å sånt på jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 skikkelig høyprofil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Synes dere?Tror jeg må senke bilen foran... Rart at den er så høy standard :/ Borbet A passer veldig godt til E34, og ikke minst E30 . Men du må senke ja, vil nok se enda bedre ut da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 Synes dere?Tror jeg må senke bilen foran... Rart at den er så høy standard :/ Borbet A passer veldig godt til E34, og ikke minst E30 . Men du må senke ja, vil nok se enda bedre ut da . Har du noen anbefaling om hvor mye jeg burde senke den? Nå er den usenket og går nedi bak når jeg treffer en litt hard dump med folk baki :S Også foran er den ALTFOR høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 40/30? Felgene ble helt fine, men må nok si meg enig med cc300 gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 jeg har ett 60mm senkesett som er kappa 2 og en halv runde.. detta er fram-fjører.. som du kan få om du betaler porto og en kebab.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 jeg har ett 60mm senkesett som er kappa 2 og en halv runde.. detta er fram-fjører.. som du kan få om du betaler porto og en kebab.. hehe He he! Ikke for å ødelegge salget ditt her teck. Men hvis han går for dine fjærer, så kan han heller kjøre uten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Tenkte jeg på å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 steffan C: verdt å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 har ikke helt sansen for de felgene der. men viss du er fornøyd er vel det det viktigeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 hvilken dimensjon er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Virka som det var litt mye gummi på de felgene der.. Hvilken dim på felger/dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Jeg vil anbefale h&r 35/10 fjærer og Bilstein sprint dempere. Jeg har denne kombinasjonen på min bil, og det ser meget bra ut, og det fungerer veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå