J Naustdal Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 I dag fant eg to ledningar ved høgre baklykt som ikkje var tilkobla nokon plass det var ein heilblå og ein heilkvit. Eg lurer på dette på grunn at ryggelyset mitt ikkje fungerer og eg mistenkjer at desse ledningane har noko med dette å gjere. Nokon som har peiling på kor dei skal koblast hen.? Bilen er ein 93 mod 520 e34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Naustdal Posted April 13, 2006 Author Share Posted April 13, 2006 Anyone?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 kan ha vært til en evt spoiler med bremselys i Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Naustdal Posted April 13, 2006 Author Share Posted April 13, 2006 Nei det tvilar eg på. Kan ikkje nokon som har e34 sjekke da på sin. tar berre 30sec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild G. Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 sikker på at ryggelysa ikke virker? på en e34 jeg hadde før så lyste ikke ryggelysa når jeg bare satte den i revers, men når jeg begynte å kjøre i revers så kom lysa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 slik er min også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filur Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 hvis du ser på lampeholderen på ryggelyset så kan du jo se om det mangler en ledning eller to... Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Naustdal Posted April 13, 2006 Author Share Posted April 13, 2006 Ryggelyset er der ikkje sjølv om eg ryggar heller.. det mangler ikkje noken ledningar i konaktane som går inn til lykta heller sokan da vere ei jording eller noke?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth BMW Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Kan være noen ledninger som er gjort klar til slepekrok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Naustdal Posted April 13, 2006 Author Share Posted April 13, 2006 Eg har slepekrok som er tilkobla, so da kan da heller ikkje vere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugl Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 ledningane går til låse-servoen på tanklokket på min iallefall... kan vere lause ledningar på ryggelys-brytaren eller defekt brytar....den er montert på utsida av girkassa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts