Dralle Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 noen som er sugen på e32? i tilfelle har jeg et meget bra eksemplar som jeg vurderer å selge.... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1069942 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filur Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Hm... dette hadde jo vært noe. Har du noen bilder av interiør? Hvilken pris hadde du tenkt deg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dralle Posted April 13, 2006 Author Share Posted April 13, 2006 ja det var det med pris da... det kommer an på hva som skal følge med av anlegg. står en flunkendes ny Alpine CDA-9855r i nå samt iPod 30 GB med KCA-420i adapter... har ikke noe bra bilder av interiør, men det kan jeg få tatt og lagt ut. Det er meget pent sort skinninteriør! Var ikke de beste bilda på autodb der heller. Du får komme med et bud kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filur Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 For min del så er stereoen uinteresant. Vil anta at bilen er verdt rundt om 40-50 tusen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dralle Posted April 13, 2006 Author Share Posted April 13, 2006 glem det... jeg skal ha mye mer enn det - selv uten stereo - om det skal være interessant å selge. Du finner så klart e32 til den prisen du snakker om - men ikke som er i så bra stand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filur Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Hvilken pris hadde du tenkt på da, 70K? Har du en tilstandsrapport på bilen? Noe rust eller feil/skader? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dralle Posted April 13, 2006 Author Share Posted April 13, 2006 70 k høres bedre ut bilen kan godt selges med naf-test etter avtale - og eventuelle feil som fremgår av den blir utbedret! Bilen karakteriserer jeg som rustfri bortsett fra noen små steinsprang. Jeg skal bytte pakningen til manifolden for den lekker en smule. Ellers er det nye Bilsteins på alle fire samt traversforingene bak er nye. motor bruker IKKE olje. Bilen er tight og fin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filur Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Hm... viss du ikke har hastverk med å kvitte deg med den så kan jeg jo ta kontakt en dag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dralle Posted April 13, 2006 Author Share Posted April 13, 2006 det kan du gjøre! Ikke noe hastverk her nei... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dralle Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 bump her er noen andre bilder. Kan ta flere og bedre bilder om noen skulle ønske det.... eventuelt sende på mail bare spørre http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=2450 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts