RogE36R Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Dere husker kanskje denne? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... et+min+tur Vel slik ser det ut nå http://i33.photobucket.com/albums/d100/ ... lde004.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d100/ ... lde005.jpg Og kan med det samme si at totalt kostnad kom på 14000 ikke beregnede 25000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Gratulerer! Nu får du nyte påsken videre og håpe på godt vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Hvor fikk du ordnet dette da? Vet forresten hvor lagunen er ja, bor igrunn et steinkast unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Oi! Godt gjort Grattis med "ny" bil. Var vel deilig å få den på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Gratulerer! Ha ei god påske og kjør pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Dette ble bra! men ser jeg feil nå eller har du ett hvitt og et oransje blink lys bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Det er nok et oransje der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 Takk ska du ha SteffenM2 Jepp e meget fornøysd med hvordan det ble... Hvor bor du da Eriklepe? Takker for positive svar, å ska kjøre pent nå jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 Grunnen til et hvitt og et oransje blink er at eg har lånt meg en lykt med hvitt blink... Det kommer seff helt nye men no e det virkelig slett med penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Ikke noe problem vet du.. Men, vis du trykker på den IMG knappen over boksen du skriver i, da kommer en slik opp [img ](Bare uten mellom rom) Og da limer du inn adressen til bilde, og så trykker du igjen på IMG knappen, da kommer det en slik,[/img ](bare uten mellom rom igjen..) Da går det litt bedere Bilen ble bra den! Bare skaff 2 like bak lykter nå, så blir det knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Ser ut til at han sviktet deg nå "bmwE9". Han byttet ut de orange baklysene med M3. Må bare si at JEG likte de nye bedre. Pen bil. Ikke style den for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 Bare for å kvele all tvil... dette blir ikke no over stylet kebabtralle.. Det som skjer no e to M3 lykter bak og angeleyes å hvite blink foran.. Mulig M3 front også, å thaths it!! takk takk for positive svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Hvor fikset du bilen? Ikke ofte det blir billigere enn beregnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Ser ut til at han sviktet deg nå "bmwE9". Han byttet ut de orange baklysene med M3. Må bare si at JEG likte de nye bedre.Pen bil. Ikke style den for mye! Jeg er an en slik mening at orange/hvite-blinkere heller passer best til spesifikke lakkfarger. Kan lett bli en for fort overgang til hvitt på enkelte farger (mørke farger), enn på biler med lyse farger (denne fargen og hvite biler). Derfor passer orange farger her, og hvite farger der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå