-=BMW-318i=- Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 I dag fikk jeg endelig satt på sommer felgene Å syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 pene felger:D litt senk der så blir det knall:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 pene felger:D litt senk der så blir det knall:D:D Pen den! Etter min mening trenger den ikke noe senk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Har alltid likt de felgene der, synes de gjør seg godt på E39 også. Flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Heldiggris som har lagt om Pene felger. Er det 17"? Burde kanskje senke littegrann, ja. Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 Heldiggris som har lagt om Pene felger. Er det 17"? Burde kanskje senke littegrann, ja. Fin bil Takker for fine tillbakemellinger Jepp er 17". vurderer litt senk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Felgene passer bilen veldig bra I mine øyne trenger ikke bilen noe senk, men bittelitt skader ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Pent det der.. 17" di der eller? "er det på Scania det der elle" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Pent det der.. 17" di der eller? "er det på Scania det der elle" Jepp er 17". Bildet er tatt på VolvoTruck Center Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 okij.. trudde det var her omkring jeg nice ble det i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Littegranne senk og røsk av spoileren på bakluka. Pælm den så langt du klarer. Gjerne helt til Japan. Der ligger det en haug med Lexuslykter, kromspeil og annet tullball i samma søppelhaugen... Hehe.. ikke meninga å være negativ... Skal du ha spoiler er det for å øke marktrykket... Det trengs ikke på din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 fint d der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Littegranne senk og røsk av spoileren på bakluka. Pælm den så langt du klarer. Gjerne helt til Japan. Der ligger det en haug med Lexuslykter, kromspeil og annet tullball i samma søppelhaugen...Hehe.. ikke meninga å være negativ... Skal du ha spoiler er det for å øke marktrykket... Det trengs ikke på din.. Syntes spoileren glir fint inn med resten av bilen jeg. Ser dett litt bedre på dette bildet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå