Gå til innhold

SIM kort leser bak i e39 Touring


rohose
 Share

Anbefalte innlegg

Den integrerte telefonen i min e39 Touring virker ikke,får baren beskjed om å kontrollere SIM kort når jeg setter det i kortleseren,men etter å ha lest på forumet her har jeg sett at det er nevnt at det finnes en kortleser i bagasjerommet,da lurer jeg på: Hvor sitter den kortleseren i min e39 Touring? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne opp det bakerste dekselet på passasjersiden i bagasjerommet, der har du en stooor svart boks som det står f.eks NOKIA på, nederst i høyre hjørne på den er det et plasthjul du kan løsne -og vips, så svinger du den ut, da ser du det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortleseren på sedan er bak dekselet i bagasjerommet på førersiden. Det sitter en flat, svart boks i "taket" i dette rommet. På den siden av boksen som vender bakover (mot baklykta), skal kortet inn. Litt kronglete å finne kortinngangen, men med litt lys ser du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG SER INGEN SVART BOKS BAK I BILEN!!!!!!!!!!!

Ikke? Har du optionkode 0628 "Kommunikationspaket" og 0629 "Autotelefon D-netz mit kartenleser vorn" ?

Har du den "store" MID (MultiInformasjonsDisplay) radioen med telefonknapp under klokka? Eller den lille radioen uten? Har du multiratt med telefonknapp på?

Hvis du ikke har 0628, men bare 0629 så er det mulig at du har kun en kortleser, nemlig den under telefonen..

Den svarte boksen bak er ikke så vanskelig og se da den fyller så og si hele rommet innenfor dekselet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har optionkode 0628,og har multiratt med telefon knapp på.

Og det er ingenting i det rommet på passasjersiden? Da skjønner jeg ikke noe... Kanskje tidligere eier har kastet den...? Men da skulle egentlig ikke telefonen din fungere, men det gjør den kanskje ikke? :?: Altså..har den noensinne fungert for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...