PerEklund Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Om jeg bestiller for ca. 1000kr. Skal blandt annet ha en frontlippe. Noen som har peiling på hva frakt kommer på....og hvor mye jeg må betale i toll?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Frakten finner du hvis du legger produktet i handlerkurven. Det er ikke toll på bildeler inn til Norge. Det tilkommer derimot MVA og ekspedisjonsgebyr på ca 150,- på varer på over 200,-. Dvs, den summen du ser i handlevognen, er vare + frakt i dansk valuta. Du finner så den norske prisen (valutakalkulatorer finner du på nettbanksider), og så ganger du den totalsummen med 1,25 og plusser på 150,-. Da har du prisen levert på dør (sånn ca). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Jepp.. det har eg peiling på Du er litt lat da, om du hadde leita litt i gammle tråder så hadde du funnet mykje om dette.. men ok, kan svara fordi Er ikkje toll på bildeler.. men det er moms, 25% Er ikkje sikker på fragtpris, har litt med størrelse og antall kilo å gjere, men eg vil tippe ein 200 kr. ca. 1000 kr + ca. 200 kr = 1200 kr.. 1200 kr * 1,25 (moms) = 1500 kr. 1500 Momsen må du betale seinare, då TNT legger ut for momsen midlertidigt før du må betale den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 takk skal dere ha. Er greit å ta fram saker i ny og ned , ikke bare søke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå