jupisk Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 ha pellet av bakstillinga på min e36 91mod. sedan.foringene er gåene her. Burde jeg skifte alle foringene. det er vel foringene som sitter legst fram mot front som er svakheten som regel, er det ikke. noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt litt grommere foringer til disse bakstillingene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edition Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 www.koed.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
jupisk Posted April 14, 2006 Author Share Posted April 14, 2006 er dette ordentlige gutter å handle av eller?? noen som har hatt noe problemer.?? Åssen er kvaliteten på uorginalt her, skal ha panser og skjerm?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
edition Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Har aldri hatt noen problem med dem... men søk litt på forumet her, så finner du nok mye som er skrevet om koed! eller ta kontakt med Daniel@koed.dk, han er bruker her på forumet også! Kun positive ting å si om di gutta der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts