BMW_JP Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Hvor i huleste skal olja være hen da? Har aldri peila BMW olje før... Rar stang.... Stangen var sånn: <==>--<==>--<==>========================== Olja mi lå nedi i den første gropa, oxo var det bitte litt på begynnelsen av den andre "tappen". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 da har du sekkert litt lite Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW_JP Posted April 14, 2006 Author Share Posted April 14, 2006 men motoren var ikke kald da... det må nevnes... hadde tatt en liten runde... Sto sikkert 15-20 min før jeg peila.. hvor ska olja være hen da? På den midterste "klatten"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mack10 Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Ja, det skal den. Kan godt fylle på litt mere.. Slik at den nærmer seg den øverste.. Da har du litt og gå på.. Det er min-passe-max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts