jødahl Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Noen som har kjennskap til eieren av min gamle ombygde 320? Skulle bare hatt telefonnummeret hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 går det ikke ann å søke opp regnr elns da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Fin bil det der altså... Korfor skal du ha telefonnummeret hans? Kjøpe bilen tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 har vel navnet på kjøperen? står vel i kontrakten med tlf-nummer o.l... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Jeg har navnet hans, men kommer ikke opp noe telefonnummer på gulesider eller opplysningen. Skal bare spørre om han er interessert i å bytte noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Kan du si navnet? så skal jeg nok få funnet tlf nr hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 ring til opplysningen og si at bil med følgende skiltnummer krasja i deg og kjørte bort og du vil gjerne ha telefonummer og addresse,funker avogtil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 hehe, kan vel kanskje ringe biltilsynet så får jeg vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Dumt å oppgi at han har gjort noe galt for å få nummeret hans, folk kan fort ta det alvårlig viss du eller han er uheldig. Sjekk bare med folkeregisteret at han fortsatt bor samme sted, send så et brev og da med ev. nr. han kan nå deg på. Da har du i allfall ikke gjort noe galt. Derimot kan han bli "uglesett" eller anmeldt viss f.eks. de på opplysningen eller andre steder vil vise litt ekstraservice for å "hjelpe deg". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 bare å spørre om navn og nummer til eier av bilen det? hos biltilsynet. og hvis hun spør noe dem alldri gjør så si at bilen står feilparkert forran søppel bilen. De er ikke sjenert for å gi bort opplysning dem assa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Jeg ringer kanskje en gang i uken pga feilparkerte biler, aldri om de spør hva jeg skal med navnet. Da ringer jeg til snuten, biltrangsynet har sjeldent åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå